Fakta

Sted:
BI Nettstudier
Studietype:
Kurs
Studieform: Nettstudium
Pris:

5950

Informasjon oppdatert

10. oktober 2023.

Om studiet

Dette kurset introduserer digital markedsføring og nærmer seg slike muligheter og utfordringer fra et tverrfaglig perspektiv, som involverer markedsføring, psykologi og menneske-datamaskin-interaksjon.

Digitale teknologier har endret måten forbrukere og merkevarer kommuniserer og samhandler på. Den konstante og raske utviklingen av digitale miljøer, samt den økende tilgjengeligheten av verktøy for merkevarer til å engasjere og samhandle med kundene sine, har skapt flere muligheter og utfordringer for bedrifter knyttet til måten de forstår forbrukere, merkevarekontaktpunkter og bruker/ kundeopplevelser, integrert markedskommunikasjon og markedsorientering, blant annet

Undervisningsopplegg

De korte kursene gjennomføres 100% online. Det blir diskusjon, interaksjon og læring - bare i et kompakt format. Kurset har en varighet på totalt tre uker, med 3-timers nettforelesninger via Zoom på oppsatte tider. I tillegg til nettsamlingene jobber du med fagstoff i ulike former via læringsplattformen Insendi. Alt du trenger for å gjennomføre kurset vil du finne her. Innholdet kan variere fra kurs til kurs, f.eks. video, oppgaver, diskusjoner, selvtester med mer.

Etter fullført kurs vil du motta et deltakerbevis i form av en digital badge. Denne kan du enkelt lagre og dele på LinkedIn eller dine sosiale nettverk.

Læringsutbytte

 

  • Introduksjon til kundeopplevelser i sammenheng med digital markedsføring
  • Digital multisensorisk markedsføring: Det skiftende landskapet av merkevare touchpoints
  • Introduksjon til interaksjonsdesign
  • Avsluttende refleksjoner rundt markedsorganisasjon med tanke på digitale miljøer